تولیدات صنعتی چین با کاهش روبرو شد
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز ، ادامه بحران مالی و بدهی منطقه یورو و مشکلات اقتصادی آمریکا تاثیر منفی زیادی بر تولیدات صنعتی چین در ماههای اخیر داشته است .

بر اساس این گزارش ، کاهش تولیدات صنعتی چین در حالی است که سرمایه گذاران بین المللی و کارشناسان اقتصادی منتظر اعلام نتایج نشست فدرال رزرو آمریکا و بانک های مرکزی اروپا و انگلیس هستند . بر این اساس ، مقامهای فدرال رزرو آمریکا در حالی رشد اقتصادی 1.9 تا 2.4 درصدی را برای این کشور در سال 2012 میلادی پیش بینی کرده اند رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه دوم امسال به کمتر از 1.5 درصد رسیده است .

افت تولیدات صنعتی چین به نگرانیهای بین المللی نسبت به وضعیت اقصتادی جهان دامن زده است . شاخص تولیدات صنعتی چین در ماه جولای به کمتر از 50.1 واحد رسیده است که این پایین ترین رقم در هشت ماه اخیر به شمار می رود . این شاخص در ماه ژوئن نیز به 50.2 واحد رسیده است .

موسسه مالی اچ اس بی سی نیز در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد شاخص مدیریت خرید در اقتصاد چین طی ماه جولای به بیش از 49.3 واحد رسیده است که این بالاترین رقم از ماه فوریه به شمار می رود . البته این شاخص برای نهمین ماه متوالی به کمتر از 50 واحد رسیده است .

بر این اساس تولیدات صنعتی کره جنوبی نیز طی ماه جولای به پایین ترین حد خود در هفت ماه اخیر رسیده است . رشد اقتصادی چین طی ماههای اخیر روندی نزولی را آغاز کرده است و از 9.2 درصد در سال 2011 میلادی به کمتر از 8.1 درصد در سه ماه نخست 2012 و به کمتر از 7.6 درصد در سه ماه دوم امسال رسیده است . پیش بینی می شود رشد اقتصادی چین در سه ماه سوم امسال نیز به کمتر از 7.4 درصد برسد .





:: برچسب‌ها: تورنتو , گربه ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 1 فروردين 0 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: